סילון מים דנטלי – לניקוי יסודי של השיניים והחניכיים

סילון מים דנטלי דגם פאוור ג’ט – פיתוח חדשני מבית ספאדיני מאפשר התקנה של מערכת לשטיפת פה בכל בית, ללא צורך בהתקנה מיוחד ובמחיר מעולה. 

מערכת שטיפה לשמירה על הגיינת הפה באמצעות סילון מים דנטלי מאפשרת ניקוי יסודי ורענון של חלל הפה, השיניים וחניכיים באמצעות סילון מים דנטלי. מערכת פאוור ג’ט מתאימה לניקוי גשרים וכתרים, יעילה למניעת דלקות ועששת ומאפשרת ניקוי של שאריות מזון ולכלוך מחלל הפה באופן יסודי.

מערכת פאוור ג’ט מתאימה לשימוש בכל כיור, מתחברת בצורה פשוטה וקלה אל הברז וכוללת מתאם לחיבור להברגה פנימית, ראש שטיפה, מתלה קיר ופס דבק דו צדדי להצמדה למראה או לקיר. המערכת מגיעה עם ראשים להחלפה כך שכל המשפחה יכולה להשתמש בה בקלות.

800690 סילון מים דנטלי דגם פאוור ג’ט
800690 סילון מים דנטלי דגם פאוור ג’ט

יתרונות השימוש בסילון מים דנטלי

  • ניקוי השיניים והחניכיים באמצעות סילון מים מסייע לסילוק שאריות מזון ממקומות קטנים או מקומות שהגישה אליהם עם מברשת השיניים מוגבלת. זרם המים דוחף את הלכלוך החוצה ושומר על נקיון ובריאות החניכיים.
  • אנשים שיש להם גשרים אורטודנטים על השיניים סובלים מהצטברות תמידית של לכלוך ושאריות מזון – עבורם השימוש בסילון מים דנטלי הוא חשוב עוד יותר.
  • סילון מים דנטלי מתאים לילדים בכל גיל. המים זורמים סביב השיניים ומנקים שאריון לכלוך בקלות רבה גם סביב שיניים צומחות או מתנדנדות.
  • מכשיר הסילון הדנטלי יעיל המיוחד כאשר מדובר בכתרים או שתלים.
  • פעולת ניקוי החניכיים באמצעות זרם המים מבצעת עיסוי לחניכיים – מה שמשפר משמעותית את זרימת הדם לאיזור ועוזר בריפוי דלקות ובשמירה על בריאותן.
  • שימוש קבוע בסילון מיםן דנטלי מקטין את הסיכון לסבול מדלקות חניכיים, מעששת ומהתרופפות השיניים. לא רק שתהנו משיניים נקיות אלא תחסכו מעצמכם טיפולי שיניים מורכבים ואת העלויות הכרוכות בהם.
  • מכשיר הסיילון הדנטלי אינו ועל באמצעות סוללות או חשמל. הוא אינו דורש תחזוקה, נול ופשוט לשימוש גם בשבת ובכל רגע נתון.

כמה פשוט להתקין סילון מים דנטלי בבית? צפו בסרטון:

סילון מים דנטלי דגם פאוור ג’ט

עכשיו באתר ספאדיני – סילון מים דנטלי דגם פאוור ג’ט – קל להתקנה, נוח לשימוש ומתאים לכל בני המשפחה עם משלוח עד הבית!

לרכישה לחצו כאן > סילון מים דנטלי דגם פאוור ג’ט

דילוג לתוכן