מוצרי ספאדיני- הכירו את הבסט סלרס

אלה המוצרים הנמכרים ביותר שלנו!

חברת ספאדיני מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי סניטציה והיגיינה איכותיים כבר מעל 40 שנים. המוצרים האיכותיים של ספאדיני מגיעים במגוון קטגוריות. המוצרים המיוחדים ביותר שלנו הפכו לרבי מכר והם אהובים בקרב אינסטלטורים. חברת ספאדיני מוכרת מגוון רחב של מוצרים לאינסטלציה, מוצרים לאמבטיה, מוצרים למטבח, כמו גם מוצרים נגישים, ללא צורך בהתקנה ועוד. בין המוצרים הנמכרים והאהובים ביותר שלנו:

 

סיפון חוסך מקום מתחת לכיור

פעמים רבות אנחנו נתקלים במצבים בהם הסיפון תופס מקום בתוך הארון שמתחת לכיור, תופס שטח אחסון או מקשה על סגירת המגירה. לחברת ספאדיני יש מוצר מהפכני שחוסך לכם מקום! סיפון מותאם צמוד כיור שלא תופס מקום, אין צורך לחתוך מגירות או להתפשר על האחסון עם הסיפון הזה. לקריאה נוספת ולהזמנה לחצו כאן.

 

מערכות פינוק למקלחת

איזה ראש מקלחת אתם הכי אוהבים? איזו עוצמת זרם אתם מעדיפים? מערכות הפינוק של ספאדיני למקלחת מגוונות וכל אחד מכם ימצא את מה שהוא אוהב. מערכות הפינוק שלנו מגיעות עם בסיסים שניתן לכוון על מנת להתאים אותם לחורים הקיימים ללא צורך בקידוח חורים נוספים. יש לנו ראשי מקלחת מסוגים שונים וצבעים שונים למערכות הפינוק, רק תבחרו! לצפייה בדגמים ולהזמנה לחצו כאן.

 

מערכות שטיפה היגיינית

מערכות השטיפה שלנו מותאמות לניקיון אינטימי. מערכות בידה מתחבר לאסלה בקלות ואינן מצריכות התערבות של איש מקצוע. תוכלו להתקין אותן לגמרי לבד ולהתחיל להשתמש. עם מערכת שטיפה היגיינית שלנו, כל אסלה הופכת לבידה! אחרי שתנסו, לא תבינו איך חייתם בלי זה עד עכשיו! לצפייה בדגמים של מערכות בידה וראשי שטיפה היגיינית לחצו כאן.

 

מושבי אסלה אנטי בקטריאליים

שמעתם פעם על מושב אסלה אנטי בקטריאלי? מושבי האסלה של ספאדיני למוסדות ולמקומות ציבוריים מגיעים עם תוסף אנטי בקטריאלי המוזרק אל תוך החומר, מה ששומר על האסלה מפני בקטריות וחיידקים. מושבי האסלה קלים לניקוי ואינם סופגים שום חומר שבא במגע עם המשטח. 

מושבי אסלה של ספאדיני מגיעים במגוון דגמים, נגישים ובעלי טריקה שקטה ואפילו יש מושב אסלה לילדים וגם מושב אסלה לגני ילדים. להזמנה ולצפיה בדגמים לחצו כאן.

 

אביזרי נגישות

חברת ספאדיני מייצרת מגוון של מוצרים המאפשרים נגישות בחדרי השירותים והאמבטיות. המוצרים מתאימים למגוון מוסדות, בתי חולים, מלונות ועוד. אביזרים נגישים כוללים ידיות אחיזה במגוון עיצובים, חומרים או צבעים. מוצרים נגישים נוספים כוללים גם מראה עמידה ולא שבירה וגם מושבי אסלה אנטי בקטריאליים. לצפייה בכל אביזרי הנגישות לחצו כאן.

 

אביזרי רחצה

חברת ספאדיני מייצרת מגוון של אביזרי רחצה כמו מקלחי יד, ראשי מקלחת ענקיים, ומערכות רחצה מפנקות במגוון גדלים ודגמים. לא משנה איך אתם מעצבים את האמבטיה שלכם, אחד מראשי המקלחת המעולים שלנו יתאימו לכם ויפנקו אתם כל יום מחדש בזרם בדיוק כמו שאתם אוהבים. ראשי המקלח מיוצרים עם מיתזי סיליקון לשמירה מפני נזקי האבנית. לצפייה בראשי המקלח שלנו לחצו כאן.

 

אביזרי אמבטיה

חברת ספאדיני מייצרת מוצרי אמבטיה איכותיים ועמידים, כמו מדף תליה למקלחות או מדף פינתי לאמבטיה. עם מגוון גדול של דגמים, צבעים ואפשרויות, המוצרים יתאימו לכל עיצוב ולכל אמבטיה או מקלחון. בין אביזרי אמבטיה שלנו תוכלו למצוא מדף מגבות מתרומם, מדרך במבוק למקלחון, דיספנסר לסבון, קולב למגבת, מחזיקי מגבות, מחזיקי נייר טואלט, מעמד לנייר טואלט וגם מברשת אסלה במגוון רחב של דגמים ופתרונות לכל צורך. למידע נוסף על אקססוריז לאמבטיה לחצו כאן.

 

הגיינת הפה

בתחום היגיינת הפה, חברת ספאדיני מייצרת כמה סוגים של סילונית לשטיפת פה איכותית ועמוקה. הנכם מוזמנים לשנות לחלוטין את חוויית הגיינת הפה עם סילון מים דנטלי. ערכת שטיפה לפה מתאימה לאמבטיה או למקלחון או לכיור רחצה. התקנה קלה ופשוטה ללא קידוח, הזמינו ותיהנו כבר מהיום מהרגשה מדהימה וניקיון שלא הכרתם! לצפייה בסילונים שלנו לחצו כאן.

 

ברזים ואביזרי נקודות מים

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של ברזי מתכת לכל צורך. חברת ספאדיני מייצרת ברז מתכת או מסוטים, מעקפים, ומפצלים שונים לכל שימוש: לאסלות, לכיורים, מקלחונים, אמבטיות, מכונות כביסה ועוד. תוכלו למצוא גם ידיות לברז כמו גם מפתחות לברזים. לצפייה במגוון הדגמים ולרכישה לחצו כאן.

 

ברז נשלף ואביזרי חילוף למטבח

ספאדיני מייצרים מגוון של ברזים נשלפים לכיורי מטבח ואביזרים נוספים. ברז נשלף לכיור מיוצר מחומר ABS אקו ידידותי לסביבה בגימור כרום, ומגיע עם חמש שנות אחריות. בנוסף תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון אביזרים לברז נשלף או צינורות לברז נשלף במגוון דגמים. האביזרים מגיעים עם מפתח להתקנה. מחפשים אולי דיספנסר סבון נוזלי מובנה לכיור? גם את זה יש לנו! מספר עיצובים ודגמים ומיכלים בנפחים שונים בין 600-1000 מ״ל. צפו בכל מוצרי מטבח של ספאדיני כאן.

 

צינורות

לכל צורכי המטבח או האמבטיה או הגינה שלכם, יש לנו את כל סוגי הצינורות שתוכלו לבקש. צינור מתכת קפיצי, שרשורי, קפיצינור, PVC, לחץ משוריין ועוד. עבור כל צורך, יש לנו את הצינור המתאים. צינורות למיכלי הדחה עם מחברי בראס ועם מפתח להתקנה ופירוק, צינורות כביסה- גם כניסה וגם הורקה, לצפייה ולרכישה של צינורות מים לחצו כאן. 

 

מיכלי הדחה

אצלנו תמצאו מיכלי הדחה שונים, גם מיכל רגיל וכן מיכל הדחה דו כמותי במגוון גדלים. ניתן לכוון את כמות המים לחיסכון. מיכל ההדחה מגיע עם מנגנון פניאומטי ומילוי שקט של המים במיכל, עם חמש שנות אחריות. בנוסף תוכלו לרכוש אצלנו מגוון רחב מאוד של אביזרים למיכלי הדחה גלויים וסמויים. לצפייה במוצרים לחדרי שירותים ומידע נוסף לחצו כאן.

 

קופרה

אצלנו תוכלו למצוא את פטנט הקלפה המונעת חדירת חולדות, זוחלים, מקקים או ריחות לא נעימים. ניפל במגוון סוגים מגיעים עם קלפה מיוחדת חד צדדית, שתמנע ממבקרים לא רצויים באסלה שלכם. לרכישת קופרה לחצו כאן.

 

פס ניקוז למקלחת

מחפשים פס ניקוז למקלחת? ספאדיני מייצרת סוגים שונים של רשתות ומכסים לפתחי ניקוז, פסי ניקוז למקלחת, רשתות ומכסים למאספי ניקוז. המוצרים שלנו מגיעים עם פטנט מחסום ריח ומסננת למניעת סתימות וחדירת מכרסמים. חלק מהמכסים מונחים ללא הברגה. כל הדגמים מגיעים עם מפתח מצורף. אם אתם מחפשים תעלות ניקוז חיצוניות, תשמחו לדעת שאנחנו מייצרים מגוון דגמים וגדלים ואביזרים שונים לתעלות ניקוז חיצוניות, כמו גם קולטי גשם המגיעים עם מחסום ריח. לצפייה בכל פסי ניקוז לחצו כאן.

 

מכסים לפתחי ניקוז

בספאדיני תוכלו למצוא מגוון רחב של מנדלות- רשתות ומכסים מעוצבים לפתחי ניקוז. מחפשים מכסה מעוצב לפתח ניקוז? תוכלו לבחור בין מגוון עיצובים וצבעים שונים, צורות וגדלים, עם מחסום ריח או מסננת למניעת סתימות. הפכו את חווית המקלחת שלכם ליוקרתית עם מכסים יפים ונעימים לפתחי הניקוז. לבחירת הדגם הרצוי לחצו כאן.

 

פותח סתימות

סתימה זה אף פעם לא נעים, אז יש לנו מגוון פתרונות נגישים ונוחים לפתיחת סתימות. אנחנו מייצרים ביובית פלוס, הידועה גם בתור קפיץ אינסטלטורים, בכמה גדלים ועם מוט מתכוונן. תוכלו למצוא אצלנו גם זרנוק צינור לפתיחת סתימה בפתח ניקוז, סתימה בכיור או סתימה במרזב. בנוסף, אנו מייצרים גם ערכת מוטות לפתיחת סתימות לפתיחת תעלות ביוב באורך 10 מטרים. קנו עכשיו את פותח הסתימות שאתם זקוקים לו.

 

סיפונים וחלקי חילוף

ספאדיני מייצרת את המגוון הרחב ביותר של סיפונים עם פטנטים שונים וקלים להתקנה ב3 דקות בלבד. מחפשים סיפון לכיור רחצה? סיפון למטבח אמריקאי? סיפון למכונת כביסה? יש לנו עשרות סיפונים מחומרים שונים, סיפון פלסטיק עם הזרקת סיליקון ייחודית וסיפון כרום או סיפון מתכת. אצלנו תמצאו אביזרים לסיפונים, חלקי חילוף ואביזרי הורקה למיזוג אוויר ועוד. לצפייה במוצרים לחצו כאן.

 

מפזזים

ספאדיני מייצרים מגוון רחב של מוצרים לאנשי מקצוע, ביניהם סוגים שונים של מפזזים, מפתחות לאביזרים מכניים וכלי חיתוך לצנרת. מעוניינים להזמין כמות גדולה לעסק שלכם? צרו עמנו קשר בווטסאפ: https://bit.ly/3EuOabQ

 

אביזרי גינה

מחפשים מערכת השקיה לגינה? מחפשים אביזרים וחלקי חילוף למערכות השקיה? אצלנו תמצאו מתאמים וצינורות שונים. לחצו כאן לצפיה במוצרים.

 

מרחיקי יונים

יונים יכולות מטרד ומפגע תברואתי. אם אתם רוצים לשמור על השטח שלכם נקי מצואה של יונים, אנחנו ממליצים לכם לנסות את המוצרים שלנו. יש לנו מגוון מרחיקי יונים מכל מיני חומרים- אקריל, פלסטיק, מתכת ועוד. לקניית מרחיקי יונים לחצו כאן

 

מתקני תליה כביסה

אין לכם איפה לתלות כביסה? אם אתם מחפשים פתרון נוח ויעיל, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את המוצרים שלנו. המוצר הכי נמכר שלנו הוא מתקן נגלל לייבוש כביסה, עם מנגנון קפיצי להחזרת החבלים, מתאים לתליה במקלחות, מרפסות וחדרי שירות. בנוסף תמצאו באתר שלנו סוגים נוספים של מתקני ייבוש כביסה מחומרים שונים ובצבעים שונים. כמובן שתוכלו לרכוש אצלנו גם אביזרים למתקן כביסה- רולר מכתב או רולר בציפוי פוליאסטר, או מיני רולרים – מותחני חבל כביסה. לצפייה במגוון המוצרים לתליית כביסה לחצו כאן.

 

מעצור דלת

אז מה עדיף? מעצור דלת רגיל כמו של פעם, או מעצור דלת מגנטי? מה שתבחרו, יש לנו את זה! כמה סוגים של מעצור דלת מגנטי, כמה סוגים של סטופרים ומעצורים. רוצים לבחור את שלכם? לחצו כאן.

 

דילוג לתוכן